Latest News

Sunday, September 3, 2017

පියුමි හංසමාලි , අක්ෂා සුදාරි කියන්නේ තනිකරම මුඩුක්කු ගෑනු මම එහෙම නෑ -ශෂී හේවගේ

පියුමි හංසමාලි , අක්ෂා සුදාරි කියන්නේ තනිකරම මුඩුක්කු ගෑනු මම එහෙම නෑ -ශෂී හේවගේ

මොකද්ද ශෂී මේ පියුමි එක්ක ගහගත්තා කියන කතාවේ ඇත්ත නැත්ත…?

ඒ කතාව ඇත්ත අපි දෙන්නා නුගේගොඩ බෝ ගහ යටදී ගහගෙන පොලිසි ගියා

මුල සිට විස්තරේ ශෂී අපට කියනවද…?

මම මේ ගැන මාද්‍යයට කියලා ප්‍රසිද්දියේ සවූත්තු වෙන්නේ නෑ කියලා හිතාගෙන ගිටියේ . එත් මම නිහඩව ඉන්න එක මට ලොකු අසාදාරනයක් වෙනවා , පියුමි හංසමාලි එයාගේ මුඩුක්කු ගතිය ප්‍රදර්ශනය කරනවා

ශෂී කොහොමද පියුමිව අනාගත්තේ…?

බියුටි සැලෝන් එකක් අයිති කෙනෙක් හරහා තමයි මම පියුමිව අදුනගත්තේ , ඉස්සර එයා මගේ හොද යාලුවෙක් නෙවෙයි නමුත් කාලයක් අපි යාළුවො වගේ හිටියා එයාගේ තර මම දැනගත්තේ

කොහොමද යාළුකම වැඩිවුණේ…?

මගේ ගම මාතර , නමුත් නිරුපන වැඩවලට නිතර කොළඹ එනකොට මට කොලඹ නතර වෙන්න තැනක් ඕන වුනා මම එක මාසෙකට පියුමිගේ රාජගිරියේ ගෙදර නතර වුනා ඒ මට යන්න එන්න තැනක් නැතුව නෙවෙයි කොළඹින් කුලියට ගෙයක් හොයාගන්නකන් විතරයි

පියුමිගේ ගෙදර නතර වුනේ කුලී ගෙවලද…?

මම සෑහෙන්න සල්ලි වියදම් කළා පියුමිගේ අම්මා ඉන්නේ පියුමිගේ ගෙදරමයි ඒ අම්මා පියුමිගේ මහත්තයා ගෙදරින් එලවා ගන්න හූනියම් කරනවා , මම පියුමිගේ ගෙදර පිනට කන්න වැටිලා හිටියේ නෑ

පියුමි මාද්‍යයට කියලා තිබුනා ශෂී පියුමිගේ මහත්තයා එක්ක අනියම් ඇසුරක් පවත්වනවා කියල්ලා…?

ඔව් මම ඒක දැක්කා

පියුමිගේ සැමියා එක්ක ශශීගේ එහෙම ඇසුරක් තිබුනද…?

පියුමිටයි එයාගේ අම්මටයි ඕන කොහොම හරි කතා පතුරවලා ඒ මිනිහව ගෙදරින් එල්ලියට ඇදලා දාන්න එයා එක්ක මගේ කිසිම අනියම් ඇසුරක් නෑ , මගේ කකුල් දෙකත් පිරිසිදුයි පියුමිගේ මනුස්සයට වඩා , පියුමි හන්සමාලිට ඒ වගේ මනුස්සයෙක් ලොකු උනාට මට එහෙම අය එක්ක ඉන්න බෑ
ශශීට පෙම්වතෙක් ඉන්නවද…?

මම කසාද බැදපු කෙනෙක් මගේ මහත්තයා ස්වීඩන් රටේ හෝටල් ව්‍යාපාරිකයෙක් . තව මාස දෙක තුනකින් මාත් මගේ මත්තයා ලගට යනවා

එත් ශෂී පියුමි යාළුවො දෙන්නම රාත්‍රී සාදවලට එකට ගමන් බිමන් ගියා ප්‍රසිද්දියේම…?

එක මම නැහැයි කියන්නේ නෑ , මම රාත්‍රී සාද – උත්සවවලට ගියේ තනියම ගෙදරින් එලියට බැහැලා ගියාට , පියුමි තනියම යන්නෑ එයා යන්නේ එයාගේ පෙම්වත්තු එක්ක

පෙම්වත්තු කියන්නේ සැමියාට අමතර තව පෙම්වත්තු කීප දෙනෙක් හිටියා කියන එකද…?

No comments:

Post a Comment

Recent Post